HomeTrükioda Rebellis | BlogiÄritrükisedVisiitkaartide tellimine -Millist infot peaks visiitkaart sisaldama

Visiitkaartide tellimine -Millist infot peaks visiitkaart sisaldama

Millist infot peaks visiitkaart sisaldama?

Visiitkaardi idee seisneb kontakti vahetamises. Visiitkaardid sisaldavad enamasti kas isiku või firma nime, kuid mis võiks seal peal veel olla? Vaatame lähemalt. 

  • Nimi – Nimi on enamasti visiitkaardi tähtsaim tekstiosa. Olgu see siis isiku või ettevõtte nimi. Isiku nimi on muidugi usaldusväärsem, tekitab isiklikuma lähenemise tunde ja näiteks suures firmas võib nime teadmata on keeruline tuvastada või leida kindlat isikut.  Kuid firma nimi peaks igal juhul mainitud olema. 
  • Logo – Lisaks ettevõtte nime kajastamisele võiks visiitkaardil olla ka ettevõtte logo. Logo jätab professionaalsema, usaldusväärsema mulje. Logo võib olla pisikene ja paigutatud suhteliselt malbesse kohta. Lisaks aitab logo identiteeti kinnistada. 
  • Kontaktandmed – Kontaktandmed nagu kodulehe aadress, peakontori aadress, telefoninumber, meiliaadress jms. on visiitkaardil väga olulised. Kuna visiitkaart on kontakti jagamiseks, pead veenduma, et kontak seal ka olemas oleks. 
  • Ärikirjeldus – Ärikirjeldust igalt visiitkaardilt ei leia, kuid kui firma nimi sellele otseselt ei viita, võiks see siiski lühidalt olemas olla. 
  • Ametinimetus – Kui tegemist on ühe isiku visiitkaarduga, siis on komme lisada ka ametinimetus, et inimene, kellele visiitkaardt anti, saaks aru, kellega tegemist on. 
  • Teenuste/kaupade loetelu –  Tavalisele visiitkaardile see ära ei mahuks, kuid näiteks kahepoolsele või kokkuvolditavale visiitkaardile see enamasti lisatakse. 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

trükikoda rebellis

Kvaliteetsed ja keskonnasõbralikud trükiteenused aastast 1997

Ettevõttest

Sotsiaalmeedia

Rebellis © 2024 · Kõik õigused kaitstud · Veebilehe tegi ja seda hooldab Digituul